simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Trött men full av förväntan.

Publicerad 2011-09-04 08:41:08 i Allmänt,

Spelade i går, sjukt bra drag,höll mig dock till Fanta & Loka.
Tänkte hela tiden på att allt skulle kännas bra till idag.
Bra och bra man är ju lite snuvig och rösten är ju sargad för att man tjoade och skrek lite i går men det ingår liksom..
Nu ligger jag i sängen och bara försöker tänka ut när och vad det blir för träning i dag.
Ska jag åka ner på löplabbet  och slå till på mina snabba skor ?
Hela dagen är full av möjligheter!
Söndagar rules !
Nu blir det först stor frukost för att ladda batterierna.
Sen då smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela