simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Uppladdning.

Publicerad 2011-09-11 09:17:50 i Allmänt,

Ett kort inlägg. Detta har jag lärt mig angående uppladdning inför ett lopp. För det första gör inget ovanligt med kosten. Ät din vanliga frukost drick mer vatten än vanligt men annars se till att bara köra. Lägg tidigt ihop dina grejer så att du är redo när du ska iväg. Kolla igenom dina grejer ex är ipoden laddad ? Gå igenom ditt lopp i huvet fundera vilken tid du vill komma in på. Åk tidigt till tävlingen så du hinner värma upp och se vart starten är. Ska försöka filma lite idag till bloggen.... Nu ska jag göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela