simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Det enda som får en att missa ett pass...

Publicerad 2012-04-11 22:02:30 i Allmänt,

I morse hände det ... Det enda som får mej att ställa om mitt planerade morgon pass till ett senare tillfälle.
Mina barn kryper över till mej och gosar i stället för sin andra favorit... Sin ömma mor.
Dom har lärt sig att jag smiter tidigt.
Nu har dom hittat ett sätt att få mej att stanna kvar i den sköna mysiga sängen.
Och det funkar.
Det som händer är att jag i sömnen har en överläggning med mig själv.
Kommer jag hinna ta passet sen?
Har jag bokad lunch? Kan jag ta det då istället..osv.
Är det ett ja så kan även jag ligga kvar och gosa med mina prinsar.

Jag simmade på lunchen i dag i stället.

I morgon så måste jag dock upp .. spinning var länge sen nu... Så det får det bli i morgonbitti kl 07.00!

Tjing

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela