simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Gäster i bloggen!

Publicerad 2012-04-01 12:28:07 i Allmänt,

Här visste Björn inte vad som väntade på iksu den 1 april.


Idag var det äntligen dags för ett pass igen.
Två dagars vila har kännts som en evighet.
I fredags tog jag en tur på Umeå Open med mina kollegor.
Fick lite "sista kvällen med gänget" känsla nu när jag ska in i två månader hårt tränade.
Det var jätte trevligt i allafall.
Lördag var städ/lek dag hemma med barnen medan Johanna skrev högskoleprovet.
( hon är smart som få min tjej fick bra resultat första gången!)
Så äntligen söndag och IKSU.
Denna gången med en vän Björn Rosén ville testa ett mutipass.
Så idag blev det:
750 meter simmning
2 mil cykel
6 km löpning.

Ett bra första pass.
Björn tyckte att växlling mellan cykel och löpning kändes värst.
Men efter passet så log han stort och tyckte att denna träningsform var en av dom roligare han provat på.
Jag var sjukt imponerad! otroligt stark jobbat!
Han ville köra fler gånger men då ska vi öka på sträckorna.
Otroligt kul med träna med någon tycker jag.
Nu blir det bio med knuttarna - Var är bus alfons? det blir nog en rysare....
Se till att lura någon idag nu!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela