simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Jag skapar en ny trend...

Publicerad 2012-04-16 22:48:43 i Allmänt,

I dag blev det cykel premiär!!
Jag såg dem överallt på väg till jobbet glada cyklister som för första gången fick chansen att köra ute.

Jag tänkte nu är det dags.

Det är något magiskt med den känslan av frihet det ger att cykla.
Det är bara du och cykeln och ett mål.
Det kändes bra idag.
Stark.
Började försiktigt så att man inte skulle få sota för en eventuell övertändning.
Jag har även startat en trend- jag hälsar glatt på alla cyklister jag möter... Lite som båtägarna gör.
För att vi har en gemensamt hittat till denna fantastiska sport.
Det är väl värt en hälsning?
3 mil blev det på 1 timme och 10 min.
Ingen super tid men helt ok för en lite smak på vad som komma skall.

Jag är så lycklig!

Tjing!

Ps bjuder på en dagens outfit bild tagen av Leon kolla även klippet på Emma som är vårt OS hopp på cykel. Ds

Här har ni ett cykel klipp om Emma som är vårt os hopp på cykel.

Hon är hård som bara den dessutom.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela