simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Ny stad nya blickar..

Publicerad 2012-04-06 09:21:08 i Allmänt,

Nu är vi på resande fot igen.
Vi ska fira påsk hos Johannas pappa.
Vi mellan landade i Sundsvall igår.
Det är sjukt mysigt att bo på hotell hela familjen. På morgonen så passar jag naturligtvis på att se staden sundsvall från löpskorna!
Kl 07.00 så stegar jag ut utanför hotellet.
Under denna löptur så får jag bekräftat det som jag förr tänkt på.
Det är samma blickar här som hemma.
Blickar som säger:

- å det där borde jag också göra! ( springa, träna etc)
- nej en sån där hurtbulle och kl 07.00!

För 2 år sen var även jag en av er.
Jag svor varje gång jag passerade en löpare med bilen.
Dom gav mej dåligt samvete för mitt eget icke tränade.

Men nu kommer det fina i kråksången.
Du kan ändra dig.
Jag gjorde det.
Ta på dig ett par snabba skor och ett par mjukisar och stega ut.
Där och då blir du en av dem som andra kommer att ge blickar.

Välkommen!



 

Kommentarer

Postat av: Haha

Publicerad 2012-04-06 23:22:19

Jahaja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela