simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Rekord på ett nytt sätt....

Publicerad 2012-04-28 14:26:34 i Allmänt,

I går tog jag en kvällsrunda på 13 km.
Jag slog även ett nytt rekord jag var tvungen att stanna 4 st gånger och knyta mina skor.
Helt sjukt dom gick upp hela tiden.
Sista gången skrattade jag högt för mig själv.
Det blir nämligen svårare och svårare att knyta dem.
Idag blir det bodypump på iksu kl 15.15. Det var galet länge sen.
Halvmara !

Dagen till ära har jag även anmält mig till Vännes halvmara på Lördag den 5 maj.
Skönt med en tävling så att man får pressa sig lite!!
Pappa du brukar ju ibland läsa denna blogg... Om ni vill så får ni gärna ta hand om våra guldklimpar då ;)
Vill du anmäla dig ?
Klicka här!
Ut i solen nu och träna!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela