simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Tjuv träning....

Publicerad 2012-04-19 21:59:59 i Allmänt,

Tjuvtränar hemma idag..
Igår small det till, rinnande näsa och hostningar?
Det kom lika oväntat som snön!
Så igår la jag mig och sov tidigt och vilade från träning.

I kväll blev det 30 minuter styrkeövningar hemma. Körde mycket min favorit ab-roller.
Det känns bra nu nära till duschen ha ha.

Jag har fasa för att tiden går så fort.
Det är snart tävling.
Jag skakar av nerver.


Tjing.

Kommentarer

Postat av: Emil

Publicerad 2012-04-19 22:54:25

när är din tävling??

Postat av: Dan

Publicerad 2012-04-19 23:00:33

Den 6 juni kör jag alnö triathlon !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela