simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Bortdomnande händer.

Publicerad 2012-08-07 22:14:28 i Allmänt,

Nu är andra test rundan med nya cykeln gjord. Det kändes bara bra, det enda jag måste lära mig är att inte krama styret så hårt. Jag domnade av ordentligt i underarmar och händer. Men vad gör väl det när det går undan. Jag ligger nu på 31 km/h i medelhastighet på 2 mil mot täftå och tillbaka till tomtebo. Först i dag hade jag tänkt springa intervaller. Jag blev sjukt tänd när jag kollade slutet på herrarnas final i os. Dom låg på under 3 minuter per km på milen. Det är fort. Men jag ångrade mig när regnet slutade ösa ner. Då tog jag cykeln i stället på en snabb tur. I morgon blir det kulla med stöke Ts Järnet. Har inga förväntningar utan tänker köra på och se vad det ger för resultat. Det blir som en uppvärmning till på söndag då det är tävling på Nydala. Nu är det dags för lite te sen sängen. God afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela