simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Dagen innan.

Publicerad 2012-08-11 22:21:00 i Allmänt,

I kväll har vi lagt fram allt.
Utrustning har kollats.
Känns kul att tävla hemma på tomtebo..
I vanlig ordning gör min kropp ett motstånd med att ge signaler på sjukdom.
Som vanligt.
Börjar bli van vid det.
Jag förväntar mej inga stordåd utan tar det mer som en tränings tävling.
Leon ska köra barnens triathlon lopp.
Han och hans vän Axel.
Han verkar lugn men jag tror det bubblar lite inombords även för honom.
Det viktiga för dagen i morgon är att vi ska ha roligt.
Triathlon är kul.
Det kommer det att vara även i morgon-hur det än går.

God natt!

Kommentarer

Postat av: Olof

Publicerad 2012-08-14 23:20:16

Man är alltid sjuk dagen innan start :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela