simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Det gör ont att falla även vid låg fart.

Publicerad 2012-08-16 22:56:00 i Allmänt,

 
 
En uppmaning till alla.
Ställ in er pulsklocka innan ni vinglar iväg på ert pass.
Det gjorde inte jag.
Så när jag nästan var klar med puls tjorvet så hände det.
Snabbt vingel åt sidan och pang så låg jag där.
Med nya cykeln och allt.
Fort var jag uppe svor för mig själv cyklade vidare.
Först efter ett tag kände jag smärtan i axeln ilande och pulserande.
Nu när jag sitter i soffan så kommer en oro.
Jag har väl inte skadat mig ?
Skulle vara typiskt.
Äh - barn faller ju varje dag på sina cyklar och leksaker.
Är det annorlunda för mej ?
 
Ja det blir spännade i morgon för att se hur axeln mår.
Den och jag ska vara på top på lördag.( tavelsjö halvmara)
Trist måste linda ny styrlinda på styret även.
 
Ja ja 
 
God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela