simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Genrep.

Publicerad 2012-08-08 23:19:00 i Allmänt,

I kväll var det genrep för tävlingen på söndag.
Hur kul som helst som vanligt.
Det som gick lite snett var att mina glasögon läckte in vatten under simmningen.
Sen cyklade jag för långt.
istället för 1 mil och 4 km så körde jag 1 mil och 8 km.
Jag missade vändning.
 
Men....
Det gick fort 32,2 km/h i snitt.
 ( Tack Patrick Mauritzon för bilden!)
Löpningen var lite seg då man visste att det blivit fel.
Vi skrattade gott åt allt när jag kom i mål.
Bra med genrep så att man kan rätta till missar som dessa.
Nu ska det bli skönt med sömn.
Här kan du kolla rundan.
God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela