simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Glass och kaffe.

Publicerad 2012-08-12 15:21:00 i Allmänt,

Just nu firar vi med glass och kaffe i solen.
Jag bloggar från vår uteplats.
Tävlingen idag kändes bra.
Hade inga stora förväntningar utan körde på och mådde gott.
Det enda missen idag var att vid växling till cykel så tappade jag min gps puck.
Men som tur var så tog någon reda på den och lämnade in den.
Härligt med ärliga människor.
Tiden 1:14
 
 
Leon körde lilla triathlon det gick super bra.
Han har en liten tävlingsnerv redan.
Hans vän Axel var med och han frågade om jag såg att han kom före honom i mål.
Men han var lycklig efter målgång, då var jag jättenöjd.
 
Leon till vänster Axel till höger.
 
 
Här kommer lite bilder från dagen.
 
Start.
Starten gick bra, bara några fötter i huvet....
 
 
På väg upp...andas...andas...
 
 
Lite raskare.
 
 
Tillbaka från cykel förvånandsvärt pigg.
 
 
Samtidigt i växlingsområdet...
 
Min lilla spurt tyvärr helt själv.
 
Nöjd men lätt sliten...
 
Nu blir det middag hos mor och far det ska bli gott!
 
 
God dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela