simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

In i vall träning!

Publicerad 2012-08-15 22:59:00 i Allmänt,

I dag var jag tvungen att skippa träning i kulla.
Trist men Johanna jobbar sent.
Så det blev ett sent cykelpass istället.
Jag och Björn tog våra cyklar och vad som var tänkt att bli ett lugnt pass blev istället i brist på tid ett intervall pass.
Kul men jobbigt.
Nyttigt för mig att köra intervaller.
Björn svarade bra men erkände att det brände i benen.
Efter jag kom hem så var jag tvungen att panikåka till Ica Maxi.
Vi behövde komplettera lite grejer till Leons kalas imorgon.
Han fyller 6 år imorgon!!
 
Bilen är på kontroll så det var bara att sätta sig på hoj nummer 2 och cykla iväg.
Trött var jag...
Nu väl hemma så blir det soffan och en stor kopp te med honung.
 
God kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela