simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Livet före och efter tävling.

Publicerad 2012-08-23 23:24:00 i Allmänt,

Nu är allt packat.
Cyklarna fast på taket.
Tur att Moa och Gudrun hjälpte mej med det.
Jag är ju som bekant ingen skruvare...
Efter många skratt och oljiga händer så var tre cyklar fast på taket på min bil.
Tävlingar tar på både innan och efter.
Innan är man nervös och lite disträ då man har tankarna på det som komma skall.
Jag går igenom tävlingen om och om i huvudet hela tiden.
Efter är det dags för återhämtning och eftertanke.
Vad gick bra ?
Vad gick mindre bra ?
Vad blir nästa tävling?
 
Just nu tänker jag på vad jag ska göra när det är över.
Första saken, andra, tredje...
 
Kroppen känns bra och jag ska försöka vila nu innan det är start dags
 
Imorgon åker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela