simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Man blir stolt.

Publicerad 2012-08-09 21:07:21 i Allmänt,

Det är kul att träna.
Det blir ännu roligare när man är med i en klubb där medlemmar lyckas med sina mål och dessutom blir uppmärksammade.
Lars Mattson tränar med oss och har utövat sporten Triathlon i 20 år.
 
 
En legend i mina ögon.
Det smittar av sig.
Man vill mer helt enkelt.
Jag ser varje onsdag på träningarna att det går att träna mer, springa längre, cykla fortare och faktiskt bli äldre och fortfarande hålla världsnivå.
Nu har tv4 gjort ett inslag om Lars.
Bra tv4 att ni uppmärksammar denna man.
 
Kolla på klippet här.
 
Man blir bra stolt att tillhöra Stöcke TS Järnet.
 
God afton.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela