simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Medium rare...

Publicerad 2012-08-03 14:53:00 i

Träningen med stöke ts järnet i onsdags var inte på topp. Jag var lite seg i hela kroppen. Det fanns inte något mer att ge. Det kändes främst på cykel och löpning. Men det är trots det sjukt kul. Att träffa alla nya och bekanta sen förr. Vi kör nu mera vid kulla sjön. En liten tuffare bana. 600 meter simning till en början sen samma sträckor som Holmsjön. I går blev det 8 km lätt löpning med Johanna. Jag tycker det är jätte mysigt att springa ihop. Vi avslutade med att äta en gemensam middag på tu man hand på båten. Maten smakar otroligt gott efter en löptur. God dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela