simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Ny trevlig bekantskap.

Publicerad 2012-08-05 17:35:01 i Allmänt,

Jag slog till. Olof i klubben skulle sälja sitt vrålåk. Nu har jag tagit min första tur. Den går fort. Även med mig på underligt nog... Vissa inställningar bör göras men i det stora hela så känns den bra! Otroligt bra! Jag fyller år om en månad så detta får ses som en tidig födelsedags present till mej själv. Grattis på mig själv!

Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2012-08-05 21:13:21

Grattis till cykeln!
Den är säkert väl omhändertagen! Har själv sett när Olof putsat sina cyklar nere i källaren ;)

Svar: Yes det känns sjukt nice ....den är så fiiiin!
Dan Wiklander

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela