simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Ombyggnad och kalas!

Publicerad 2012-08-29 00:07:51 i

Just nu sker lite ombyggnad på bloggen.
Jag beklagar röran men hoppas att allt ska bli till det bättre.
Ny design väntar då den gamla blev lite buggig.

Idag fyllde jag 34 år.
Huga vad tiden går.
Men det känns bara bra.
Det bror nog på att min kropp känns stark.
Det är ju sammankopplat fysisk och psykiskt hälsa.
Så på det hela mår jag toppen.
Det har blivit mycket tårta och bullar idag.
Mums!
Sen avslutades kvällen med bio.
Det är lyx för småbarns föräldrar det.
I present av mor och far så fick jag start avgift till nästa tävling!
Mycket bra present tycker jag.
Ska kolla vilken det blir...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela