simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Vila med förberedelse.

Publicerad 2012-08-06 22:56:08 i Allmänt,

Idag så fick jag hjälp att ställa in cykeln. Pavio tittade till mig när jag cyklade några vändor. Sen såg han vad som behövde göras. Mest basic grejer som sadel inställning med mera. Men det är otroligt svårt för mig som inte vet hur man sitter rätt. Det jag vet har jag lärt mej från filmer från Ironman. Jag är ju som bekant ingen skruvare. Ett byte av styrstam var hela skillnaden tycker jag. Det känns mycket bättre nu. Vad skulle man göra utan Pavios kunskap. Han har hjälpt mig med de flesta frågor kring triathlon. Tack! När jag kom hem var jag så uppe i varv så jag handtvättade mina cykelkläder i bara farten. Så i morgon blir det en tur. Sist men inte minst vill jag passa på att gratulera Lisa Nordén till OS silver! Otroligt starkt! God afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela