simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

God jul!

Publicerad 2012-12-24 13:30:26 i

Då var det dags igen.
Härliga tid.
Jag gillar verkligen julen.
I går fick jag även chansen att se den ultimata jul filmen.
Mupparnas jul.
Detta behövdes efter att jag fått stryk i 6 set badminton av Mattias.
Men jag fick min revansch på simningen så var mina 500 meter klara innan Mattias.
Någon rättvisa får det lov att vara.
I dag blev det att bygga snöslott med hela familjen.
På skoj så tog jag på pulsbandet för och se hur jobbigt skotta en koja är.
414 cal Max puls 143 snitt 112.

Nu är det snart dags för Kalle och sen är det Jul.
Så det återstår bara för mig att säga God Jul på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela