simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Vad väger muskler?

Publicerad 2012-12-30 22:20:35 i Allmänt,

Ja i dag blev det gymmet igen.
Jag och Björn körde ett fyspass av rang.
Sen smet vi ner i simhallen och körde 500 meter.
Spännande att kör simning efter ett tufft arm och bröst pass.
Man har inte så mycket kraft.

Jag vägde in mej nu efter jul helgen.
Konstaterar att jag har ökat i vikt med 4 kg.

Jag har väl ätit mer än vanligt men frågan är om det är fyspassen som gjort något även?
Min mamma var snabb att säga att hon tyckte att jag såg större ut.
Då menar hon tyvärr inte starkare.
Jag vet inte riktigt var hon vill komma med dessa kommentarer.
Visst att jag kan träna hårdare och äta bättre i framtiden.
Det kanske är dags för 2 pass per dag under 2013.
Det kanske blir mitt nyårslöfte.

Trevlig nyår alla!

Kommentarer

Postat av: Anna-Mia

Publicerad 2012-12-30 23:05:29

Nej Danne! Du är SUPERFIN precis som du är, både på insidan och utsidan! Känn dig stolt och nöjd över den du är och det du har, och låt inte EN dum kommentar förstöra! Puss och kram från din svärmor!

Svar: Tack Mia!! vi får hoppas att det är muskler som har hittat till mig ;) Kram!
Dan Wiklander

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela