simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

We are the winners!!

Publicerad 2012-12-11 23:19:41 i Allmänt,

I dag bröts en trend.
Mitt lag vann i innebandy.
Ha ha det känns läskigt bra.
Men det var jämt till sista minuten.
Jag gjorde till och med ett mål.
Nu spelar det ingen roll hur resten av säsongen går känns det som..,
 
I går simmade jag för första gången på en vecka.
Då gjorde jag en hemsk upptäckt:
Simning är en färskvara.
Min känsla när jag kört uppvärmning var att jag helt tappat stinget.
Hela passet funderade jag vad som var fel.
 
Jag mötte Lars Mattson när jag var på väg ner till duscharna och han berättade att mina misstankar var sanna.
En vecka till tio dagar hinner du tappa mycket på när det gäller simning.
 
Så det är tillbaka till IKSU och längder till tusen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela