simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Bloggar från sängen!

Publicerad 2012-02-02 22:00:28 i Allmänt,

I tisdags blev det innebandy!
Var sjukt tänd!
Men lite nervis oxå... Jag menar ..skulle jag orka.
Vi blev 4 mot 4 så inga avbytare.
Efter 20 minuter kände jag hur andningen blev tyngre och hostan gjorde sig påmind.
Jag har nog aldrig gått så mycket i en match. Men jag gjorde ett mål!
Så nu blev det 2 vilodagar eventuellt kör jag ett lite styrkepass här hemma i kväll.
Jag ligger just nu och skriver i sängen ... Lowe vägrar somna.
I dag var det -20 grader ute!
Jag skulle möta upp Mattias som jag köpt skidor av. Han skulle hjälpa mej med valla tips osv.
Jag tänkte att idag blir det inget det går väl inte att träna i denna kyla?

Mattias svarade :
Det spelar ingen roll jag måste köra mina intervaller ... Det är ju tävling på söndag! Men det är klart det trist att det är kallt !

Vilken hjälte!

Tjing.
( bilden är från i sommars när Lowe satt och kollade när jag körde intervaller )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela