simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Bra tänding på Innebandyn!

Publicerad 2012-02-07 23:44:55 i Allmänt,

I dag kändes innebandyn bra.
Helt klart är jag långt från topp form men det tar sig.
Jag kommer att springa mer och mer och orka vara mer fysisk nästa tisdag.
I dag blev det dock som vanligt förlust ... med ett mål.
I morgon blir det simning på iksu kl 06.00.
Jag har fått låna en "dolme" av min granne så imorgon blir det teknik-simning.
Så här kommer mina veckor se ut:
  • Måndag Vila
  • Tisdag Innebandy
  • Onsdag Simning (1 och en halv timme )
  • Torsdag Cykel (spinning)
  • Fredag (fyspass styrka, core,totaltraning)
  • Lördag Vila
  • Söndag Brick session 1 timme simning -1 timme cyckel-1 timme Löpning
Bra va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela