simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

En dålig simsession

Publicerad 2012-02-06 22:57:35 i Allmänt,

I dag blev det 45 minuter simning.
Det gick dåligt.
Jag tänkte på alla tips jag fått och hur jag måste slipa på min teknik.
Ju mer jag tänkte desto mer kallsupar fick jag.
Hade tänkt köra en timme men efter 45 min gav jag upp.
Jag satte mig och deppade och blev orolig för om jag kommer att fixa mina 1500 meter i öppet vatten.
När man knappt fixar 500 meter utan att svälja hela iksus simbassäng.
Jag känner att det går tungt med simning nu.
Men sen i bilen hem tänkte jag :
Hur bra vore jag på att simma om jag tränat det lika mycket som jag sprungit ?
Jag måste lägga in mer simning i träningskalendern.
Helt enkelt.
här kommer jag se ut inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela