simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Känns bra ....

Publicerad 2012-02-28 22:38:20 i Allmänt,

Vilken känsla att kunna dra på på innebandyn idag.
Jag kanske håller på att bli frisk!
Vi vann desutom.
Jag gjorde två mål!
idag var det precis en vecka sen jag trände sist.
Vilket uppehåll ... duktigt va ?
I morgon blir det spinning och sen har jag lunch möte på iksu så då kanske jag ska simma efter det ?
Jag mår så otroligt bra nu!
Hoppas det håller i sig.
En stor eloge till min faster Gudrun som gick i mål på vasaloppet på 11 timmar i söndags....
Hon är 65 bast... det är en förebild det!
Jag är så sugen på att springa nu kanske blir 2 mil på söndag.
YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela