simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Mycket snack lite verkstad

Publicerad 2012-02-05 22:25:02 i Allmänt,

Har blivit mycket tränings snack i helgen då jag besökt min kompis Björn i Bureå och hans familj.
Björn och jag tränade när vi var små och bodde i samma by.
Allt från löpning till stryka körde vi, då var i 11 års ålder....
Vi lekte vindelälvsloppet vill jag minnas:)
Vi har både hittat tillbaka till tränings pepp men har båda oxå dragit på oss denna förkylning som vägrar släppa greppet på oss. Så i helgen blev det att göra puls beräkning i olika zoner och tränings schema.
Nu är jag helt redo och det känns ju bra.
Björn ska även coacha mej under min första tävling!

Så tack för en bra snack helg med ämnet träning!

God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela