simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Nörd jo tack.

Publicerad 2012-02-15 23:06:37 i Allmänt,

Jag har lätt att bli besatt i att analysera mina resultat.
Nu har jag just fört över mina senaste pass från min pulsklocka.
Jag tittar jämför och tittar lite till.
Jag har blivit en nörd fast i min egen hälsa och träning.
Det är bara att erkänna.
Här kommer lite data från mitt näst senaste skidpass bara puls är intressant jag lyckades nämligen hålla mej i pulszon 2.
Mer av dessa pass .. men fort går det inte.

I dag blev det en 30 minuter simning på lunchen.
Det var allt jag hann.
Kändes bra endå att göra något.
Nu ska jag sova i morgon blir det spinning!
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela