simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Ring inte oss vi ringer dig!

Publicerad 2012-02-20 19:11:38 i Allmänt,

Försökte få en tid på vårdcentralen idag.
Det gick ju som smort ,,,,När jag kom fram i kön så sa dom:
-Vi kan inte boka tid men någon ringer dig!
-Ok sa jag.
Sen ringde någon.
-Jag kan inte boka någon tid det måste en doktor göra men hon ringer dig!
-Ok sa jag.
Så i morgon ska någon doktor ringa mej.
Ingen träning i dag alltså.
Jag har börjat få hyffsad fason på andning och armar på simmningen nu.
Nu ska jag börja med benspark träning.
Hittade detta klipp.
Det blir att köra dessa övningar på onsdag.
Beroende på vad doktorn säger...
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela