simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Skate & Lego.

Publicerad 2012-02-11 22:47:52 i Allmänt,

I går innan spelning på Allstar så körde jag 6 km skate.
- 5 grader ute perfekt!
Vart ? undrar nog ni ...
Ja jag spettar i väg längs vägen runt nydala.
Går hur bra som helst lite hårt och isigt men det får man ta...det gäller även alla som är ute med sina hundar som tror att man kört fel.
Provade kolla mina pulszoner i går.
Mer om puls zoner här
Jag låg för högt detta pass med...
Jag måste lära min kropp att ta energi från fett istället för kolhydrater.
Då måste man ligga på lägre pulsnivåer än 3-4 eller i bland 5 som jag gjorde igår.
Imorgon blir det ett combopass på Iksu men då ska jag lägga på rätt nivå.
Denna vilo lördag har jag och mina två små troll firat med lördagsgodis och legobygge.
Vi byggde upp ett av Leons legoslott det tog bra precis halva dagen.
En bra lördag helt enkelt.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela