simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Ännu ett vilo inlägg....

Publicerad 2012-01-08 21:48:53 i Allmänt,

Ja du.
Ni nya läsare som hörde mej på radion måste tro att ni hamnat fel.
Han tränar ju inte fem gånger i veckan...
Högst tre...
Jag bestämde mej för att bli helt frisk innan jag skulle sätta tänderna i träningen igen.
Det är sjukt svårt varje gång jag ser en löpare springa förbi ser jag längtande på dem som ett litet barn i en godis butik på fel dag.
Men jag är tjurig så länge hostan är kvar så tas det lungt.
Hoppas den är bra på tisdag till innebandyn.
Eller till onsdag till simning.
Den har blivit bättre.
Är det någon som har tips som tar bort en torr ret hosta så komentera gärna!
Tills dess vila på eller varför ska ni vila ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela