simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Att gå är det att vila?

Publicerad 2012-01-03 22:32:08 i Allmänt,

Jag gillar att krossa mina förutfattade meningar om saker och ting.
Så nu ska jag prova det min mor har förespråkat.
Stavgång.

Jag har väl inte trott att det ska ge så ofantligt mycke mer att ta med stavar på sin morgon promenad.
Men i morgon tänkte jag testa detta nu så vanliga fenomen.
Jag kommer att ta på pulsklockan så att jag inte "tar i för mycket"och även mäta hur mycket jag förbränner på en 40 min promenad.
Jag ska ju vila mej i form så en lugn morgon promenix med stavar ska väl gå an?
Läs mer om stavgång här.
Teknik tips här
Vill ni beskåda detta spektakel så kör vi kl 06.15 i morgon.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela