simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

En ny sport!

Publicerad 2012-01-17 20:31:54 i Allmänt,

Idag så har jag provat på en ny sport! Gå på tur med "snöskor".
Toppen vi skulle upp på heter hendriksfjäll. Det var en märklig känsla att kliva rakt ut i snömassorna utan att sjunka ner.
Vi använde stavar för balans.
Det var 3-4 km sträcka och 300 meter stigning i höjd.
Vi fick lite hjälp av ett skoterspår men sen var det bara lössnö.
Det var ett lågintensivt pass men otroligt skönt och mäktigt.
Väl uppe bjöd guiden på te och rökt renkött magiskt gott !!
Här är bilder från dagen:



Kommentarer

Postat av: Göran Backman

Publicerad 2012-01-18 18:14:42

Såg stört nice ut samt att jag är otäckt avis på dig som fick torkat renkött. SÅÅ GOTT!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela