simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Jag gillade det!

Publicerad 2012-01-04 07:47:59 i Allmänt,

Ha ha !!
Det var en kul och rolig upplevelse att gå med stavar.
Kom på många roliga kommentarer som man kunde få höra där man gick.
- vart har du skidorna då?
Jag hade även mina skidstavar som var lite långa.
Det jag gillade är att man får upp tempot på gången.
Sen rör man hela kroppen.
Ja för er som forfarande tvilvlar och inte kan stå för att dom vill må bra ...
får väl gömma sig med sina stavar på morgonpromenaden.
Jag mötte inte någon.
Resultatet blev:
53 min promenad

5 km

288 kcal

Bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela