simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Länge sen sist.

Publicerad 2012-01-22 16:43:59 i Allmänt,

Ja nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade.
Förlåt.
Det beror på att efter fjällen så har jag åkt på en rejäl förkylning.
2 dagar 39 graders feber ,hosta och muskelvärk.
Jag har vilat och sovit om vartannat.
När jag sovit så har det varit som om jag varit inne i bastun i 2 timmar.
Igår var första dagen jag kunde vara uppe och röra mig utan att bli yr och matt.
Jag är jätte träningssugen men vet att jag måste vänta ett bra tag nu så att jag inte kör för fort.
Typiskt - här sitter jag anmäld till 2 st tävlingar och kan inte träna något.
Jobbigt när man vet att dom flesta tränar så här:
Jag har små panik över att det inte så länge kvar.
Denna tid är när man lägger grunden för träningen.
När jag bara legat så känns det som musklerna bara rinner av mig.
Ja jag hoppas att jag snart är redo för mitt första pass.
Till dess blir det att läsa på mer om ett bra tränings upplägg som kan funka med bra balans på vila /träning.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela