simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Radio idag!

Publicerad 2012-01-02 09:10:29 i Allmänt,

Imorse var jag med i radio för första gången!
Rätt nervöst men programledarna var toppen med deras mottagande så då blev jag trygg.
Sändningen skulle handla om motivation. Vad som gör att man tar och packar tränings väskan och kör sina pass.
Det är svårt att säga vad som gör det.
Troligtvis belöningen av välmående efter ett träningspass.
Men för er som nu ska i väg på ert första pass för året är mitt tips :
Se till att ha kul och kör inte för hårt.

Lycka till med träningen och era nya mål 2012 och så syns vi i endrorfin dimman!
Lyssna på programmet här

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela