simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Skotta snö eller lekpark ?

Publicerad 2012-01-04 20:26:14 i Allmänt,

Vad är bästa träningen?
Ja förbrännings mässigt så är snöskottning inte så maxat ..
Jag och johanna hade en gissnings lek hur mycket man skulle förbränna när man slet med den tunga snön.
Johanna gissade 200 kcal
Dan 100 kcal
Svar för mig när jag mätte upp idag:
35 minuter snöskottning 48 kcal
Nä då tror jag mer på denna sortens träning som jag fick tips av min kompis Mattias idag.
Allt du behöver är bara en lekpark sen behöver du bara vara rätt stadig också:
Pappa var förbi på kontoret idag och berömde mitt inslag på radion.
Jag har inte vågat lyssnat själv ... känns konstigt att höra sig själv så där...
Blev väldigt glad när han tyckte det lät bra!
Tack Farsan!!
Lycka till med träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela