simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Snart snark lådan.

Publicerad 2012-01-12 21:33:56 i Allmänt,

Jag sitter med mitt ingefära/honung vatten igen.
Har druckit på tok för mycket kaffe idag.
Måste jämna ut det med något nyttigt.
Idag vilar jag och det känns bra efter simmningen igår.
Jag ska dit nästa onsdag igen.
Man får bra motivation när alla simmar och nu när jag lärt mej mer så kommer det säkert gå bättre.
Ska ge mig i kast att räkna simmade meter då.
Med nya badbyxor ha ha, jag pratade med min granne Petter i dag som är en gammal simmare, han sa att man kan jämföra mina badbyxor med ett ankare.
Så igår simmande jag i en och halv timme med ett ankare.
Det är ju rätt bra.
I morgon har jag morgonmöte bokat på iksu så då passar det att jag kör ett morgonpass där!
Funderar på ett cykel/spring pass det var ett tag sen.
Vi får se vad det blir.
Nu ska jag försöka ta mej i säng i tid så jag orkar kliva upp i morgon mitt mål är att hänga på låstet till iksu kl 06.00.
God natt!

Kommentarer

Postat av: eva

Publicerad 2012-01-12 22:54:27

Du får köpa en hajdräkt, för att minska motståndet i vattnet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela