simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Svår fall doktorn grät...

Publicerad 2012-01-25 21:30:31 i Allmänt,

Riktigt så illa är det väl inte men nästan.
Jag smet ut på en 5 km promenad i går.
Jag blir galen av detta vilande. Varje dag. Vila,hosta, snora, vila.
Jag kommer springa så långt på mitt första pass ... Så Så jag vet inte om jag kommer att stanna.. Då kan jag ju bli sjuk igen.
Denna smitta har tyvärr slagit ut mina kära barn även alla lubbar omkring med 40 garder i feber och rethosta.
Jag förbannar alla Thailand resenärer som kommer hem med diverse nya smittor varje år.

Men ja ä inte bitter.

Tjing

Kommentarer

Postat av: Rosanna

Publicerad 2012-01-25 22:40:37

Haha, ja jag kan inte påstå annat än att du är en riktigt kämpe!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela