simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Lax, nöje, kollegor och knott

Publicerad 2012-06-19 23:16:38 i Allmänt,

Först ut på eftermiddagen blev afterwork med Nöjesmagasinet Crew.
Kul att träffa dom som jobbar med vår fina tidning samt alla nya bloggare!
Det serverades mat från Kummin.
Lax.
God lax, så god att jag åt mig propp mätt å lite till.
Detta gjorde sig påmind på min lite senare löptur...
Jag drack Loka i stället för vin och öl.
Det är speciellt att göra det på afterwork.
Man måste ha en anledning....
Eller måste man det?
Min var i alla fall att jag skulle träna sen och att det snart är tävlingsdags igen.

Löpturen idag var tanken att vara en 15 km tur.
Men det blev det inte.
Jag blev kvar så länge på afterwork att det fick bli Nydala runt, en klassiker.
41 min ( 4.44 tempo) tog det att knata det och jag kan tyvärr meddela att även knotten har gjort entré runt Nydala.
Svalde några.

Nu några dagens outfit bilder från löpningen. Tema färg ;)


God afton!

image description

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela