simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Lycka.

Publicerad 2012-06-13 21:22:18 i Allmänt,

Idag stämde allt.
Det var åter dags för tränings tävling med Stöcke TS Järnet.
Vädret var kanon och stämningen var på topp.
Det är verkligen kul att var del i en klubb alla hejar på en och tävlar mot sina egna mål.
Jag lyckades crawla dom 450 meter som är starten.
Väl uppe på cykel så kändes det som att jag hade mer kraft idag.
Svalde två flugor men det hör till bra med lite energi tillskott.
Löpningen var en skön avslutning och jag lyckades dra på lite idag.
Jag är försiktig som om jag bara har en viss mängd "bränsle" och om det tar slut så stannar jag.
Måste börja tänja på dom gränserna nu.
Förra veckan så var min tid 1 timme 6 min
Idag 1 timme och 2  min
Nästa mål blir att komma in under timmen, skulle vara sjukt nice.
Lycka får sammanfatta dagen.
Vilken sport detta är!
God Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela