simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Min första DNS

Publicerad 2012-06-07 19:16:15 i Allmänt,

Ja det verkar som det blir en DNS på lördag för mig.
Dns står för "Did not start" (artikeln handlar om hur du kommer över en dns)
Jag har något skumt i halsen och det gör ont när jag drar djupa andetag.
Pappa och jag hadde ett lite snack på kontoret samt min vän Mia tidigare på dagen.
Båda var rörande överens.
Starta inte på lördag.
Kan vara en förklaring till det som hände i onsdags även.
Har jag något i kroppen så är det dumt att tävla.
Jag får kanske vara med när Leon springer på lördag.
Fast det smärtar hårt att jag sett fram imot detta så länge sen kan jag inte köra.
Jag måste snabbt hitta en ny tävling som jag kan anmäla mig till.
Har hitta både i karlstad och i halmstad båda nära till svärfar :)
Fan ju mer jag skriver deso mer sväller halsen.
Måste ner och ta en huskur.
Det är med sorg i hjärtat jag medelar detta...
Träna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela