simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Njuta på passet...

Publicerad 2012-06-18 22:21:33 i Allmänt,

(lånad bild tack lisaflugan )


Idag var en sån dag där jag trodde att jag inte skulle hinna träna.
Johanna skulle i väg på kvällen osv.
Men när jag dök hem så tänkte jag : vad går fort och är nära ?
Solen stog högt på himlen det var varmt och skönt.
Naturligtvis! Jag simmar.
Jag hoppade i våtdräkten (fick hjälp av min snälla granne med blixlåset)
Sen promenerade jag ner till sjön.
Helt otroligt att simmning känns så bra nu.
Ingen vidare fart men 820 meter blev det.
Först tänkte jag bara ta en 500 meter men sen ångrade jag mej och hoppad i och simmade tillbaka även.
Där av den raka linjen av en promenad på ca 200 m
Kolla in min tur här.
Sen var jag tvungen att bege mig hem.
Lycklig som ett barn som smitit och badat ...
God afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela