simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Nytt pers!!

Publicerad 2012-06-27 22:17:00 i Allmänt,

Helt otroligt.
Jag hade låga förväntningar idag på träningen med Stöcke TS järnet.
Men jag slog mitt person bästa igen!
59.55 så under timmen på marginalen.
Det enda som kändes lite konstigt var simningen.
Jag simmade kors och tvärs över hela sjön.
Tappade mycket tid på det.
Men vad gör väl det med min nya teknik på cykel (kadens) och lätta fötter på löpningen så var det ett faktum att jag än en gång knäckt mitt person bästa.
 
Jag blev så glad och överumplad att mitt i allt trevligt eftersnack så lyckades jag få med mig två hjälmar hem.
Hoppas den rättmätiga ägaren hör av sig snart.
 
Det var många nya ansikten idag... KUL tycker jag att det är fler som upptäckt denna fantastiska sport.
 
 
Nu blir det vila fram till på Lördag när tävlingen är.
Min coach farsan ska med, det känns tryggt.
 
Jag ska eventuellt kolla om det är något yoga pass på g, då ska jag köra det.
 
Nu blir det film och mys!
 
God afton!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela