simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Simma utomhus det är det som gäller.

Publicerad 2012-06-12 21:46:23 i Allmänt,

Fick blodad tand igår.
När något känns bra som man förut fasat inför.
Man bemästrar sin rädsla och övervinner slaget med sig själv.
Idag plockade jag 1000 meter i öppet vatten.
Nästa gång blir det 1500 meter.
Var en otrolig kick när man kommit in i andningen och bara pendlar på.
Nydala låg blank och fin det är mycket härligare än inne i ett badhus.
Det som förut var en skräck har nu blivigt det jag har respekt för men gillar.
Vill ni kolla in passet i grafer och puls kolla här.
God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela