simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

5 pass på 4 dagar!

Publicerad 2012-03-15 20:55:02 i Allmänt,

Blev trött efter middagen idag.
Kroppen sa: sov .... Nu!
Så jag smet upp i sovrummet och där så han jag bara lägga mej och lyssna på mitt hjärta ett tag så sov jag djupt.
Det har varit en tuff vecka med kurs och otroligt mycket jobb.
Jag har hunnit med 5 pass på fyra dagar... Det är helt ok.
Igår tog jag en kort löptur på 5.5 km och imorse var jag på IKSU kl 06.15 körde simning i 55 minuter crawl / benspark.

Jag är sliten och måste vila i morgon.
God natt och alla som ska åka sjumila lycka till!!

Ps. var rätt lätt att hitta plats i dag på iksus parkering. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela