simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Den glade löparen!

Publicerad 2012-03-10 17:47:56 i Allmänt,

Idag sket jag i allt vad puls och tid och sträcka är.
Jag tog en ny spellista i ipoden och sen gav jag mej ut på en vår löptur runt nydala.
Jag följde Chris Maccas råd att bara följa kroppens inpulser och uppnå "freshness"
Jag log inombords hela tiden, ok fart och kroppen känns otroligt bra.
Ibland när jag var ensam på vägen log jag och skrattade för mig själv - att det kan kännas så här och springa.
Bästa löpturen på länge.
Det är nog viktigt med ett må bra pass i bland utan att kolla tid puls osv.
Att bara vara du och dina snabba skor.
I kväll blir det att gå på klubb "still yeah" jag kommer nog le då med.
Denna låt följde med mig idag!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela