simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Foppa effekt ?

Publicerad 2012-03-06 23:08:33 i Allmänt,

Ja du bloggen i dag gick vi på pumpen på innebandyn.
Jag kände av en viss foppa effekt på mitt spel.
När man litar på bra spelare i det egna laget och tror att sin egen roll inte betyder något.
Sen var målvakten enorm på andra laget.
Han tog fan allt.
Adrian från allstar hadde jag peppat med mej då jag trodde att alla var i fjällen denna vecka och jag trodde att vi skulle vara få.
Adrian var på andra laget och fick alltså en vinst över mej.
Inte ok.
Men ..grymt kul att han var med!
Tog en sjukt fin bild från allas vår facebook.
Han såg lite ut så där när vi var färdiga.
Hoppas det blir fler gånger!
Imorgon ska jag simma med Eva proffset på VK.
Kl 07.00 ska jag vara på iksu!
Ni som behöver träna crawl och flipvändning kom då!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela