simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Funbeat ?

Publicerad 2012-03-05 21:22:11 i Allmänt,

Var och gled omkring på nätet och snubblade in på funbeat träningforum.
Rätt spännande och titta lite på hur andra tränar.
Men det jag tyckte var roligast var köp/sälj gruppen mängder av prylar som kan vara bra och ha... Eller inte .
Dagens träningspass blev i allafall ett simpass grymt skönt 1500 meter utan uppehåll.
Känns ganska sjukt med simning väldigt osocial träningsform man dyker i sen sägar man inget till någon på 45 min eller längre ... Ha ha.
I gymmet headnoddar man till någon eller säger kanske hej eller något.
Jag tycker det är skönt med lite tömning av hjärnan.
För mig är nog simning rätt bra på måndagar.
God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela